Snodd av Elininen

1. tre namn jag lyssnar till:
Nilla, Pim, Pernilla
2. någonting jag tycker om med mig själv:
bra vän, omtänksam, snäll, udda
3. någonting jag inte tycker om med mig själv:
lat, slö, avundsjuk
4. detta är jag rädd för:
vara ensam hela livet
5. tre saker jag vill ha varje dag:
post, sol och umgänge
6. tre saker jag absolut inte kan göra:
dricka mig full, droga mig, göra bort mig
7. detta tycker jag om att göra:
umgås med vänner, prata, vara glad, resa, se på sport, promenerar, sitta på cafe/restaurang
8. detta vill jag göra just nu:
umgås med någon.
9. bästa känslan:
Lycka och glädje
10. värsta känslan:
Ångest., ensamhet, svek
11. egenskaper du gärna vill att din partner har:
social, trogen, glad, spontan, omtänksam
12. är du kär just nu?
hrm hrm unhappy :(
13. vill du gifta dig?
njäe
14. följande saker vill jag göra innan jag dör:
bli sambo, åka transibiriska, resa massa, vara lyckligt kär, bo i hus
15. min käraste ägodel:
min soffa?
16. något jag vill ha i present:
ett jobb :)
17. detta har jag på mig just nu:
myskläder
18. favoritkläder:
stort bekvämt tunnt
19. favoritdjur:
katt och fågel
20. följande musikstilar tilltalar mig mest:
schlager, hårdrock, heavy metal
21. favoritlåt just nu:
alltid "how about us" med shanghai
22. roligaste och tråkigaste ämne i högstadiet:
matte och ryska.,.samt kemi och teknik
23. stjärntecken:
gemini
24. en bok jag älskar:
-
25. en film jag älskar:
"det stora blå"
26. tv-program jag gillar:
Våra bästa år, nyheter, sport, numkbers, jordan rättsläkare
27. favoritdoft:
axe gtravity
28. detta äter jag gärna:
fisk och sallad
29. dricker helst:
vatten
30. favoritgodis:
äter ej godis
31. hit vill jag gärna åka på semester:
till något varmt just nu
32. färg på mina ögon:
blue.
33. min längd:
167cm
34. jag tror på:
mig själv(yeah right)
35. jag spelar:
knäpp
36. person du beundrar:
alla som vågar
37. så här bor jag:
ensam i en trea
38. antal döda krukväxter i hemmet:
ingen.
39. det här tänder mig:
bruna ögon och brunt hår
40. det här gör mig avtänd:
hår på ryggen
41. favoritfärg:
svart
42. favoritcitat:
bättre sent än aldrig
43. en hemlighet jag vet:
haha :) det säger jag inte för att då äre ju ingen hemlighet längre va.
44. bästa present jag fått:
-
45. senast köpta skiva:
ESC 2008
46. det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
ögon och hår
47. den kollar jag efter först när jag loggar in på msn:
Maygirl
48. udda förmåga/egenskap:
Jag är udda hela jag
49. om jag vore ett djur skulle jag vara:
en fågel
50. vad lyssnar du på just nu?
Idol

Kommentarer
Postat av: lisa

ja det e synd att vi bor långt ifrån varann, skulle annars va trevligt me ditt sällskap under promenaderna.

2008-10-25 @ 12:45:55
URL: http://espritgirl.blogg.se/
Postat av: Susanne A

DET var en lååååg lista, men kul att läsa. :O)



Svar: Dags att rensa i högen kanske?

2008-10-25 @ 19:22:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14256
Postat av: Hope

Vilken lyx, ensam i en trea! Själv har jag aldrig bott, som värst fyra i en tvåa.

2008-10-26 @ 00:00:54
Postat av: foxy

Bruna ögon och brunt hår tänder mej oxå !!!!

2008-10-26 @ 22:17:05
URL: http://www.foxypuma.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0