En lista om vännerna i min mobillista

(Hanna har många roliga utmaningar i sin blogg :) )

- Har du pussat nummer 2?

Anki, nej

- Vad har du för relation med nummer 20?
Gith, ingen numera


- När ska du träffa nummer 30?
Jelena, gammal klasskompis..vi ses inte mer


- Är nummer 18 söt?

Eve absolut

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Carla trevlig och rolig


- Gillar du nummer 14?
Cherie ja hon är cool


- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Annah nej tyvärr inte

- När ska du träffa nummer 26 nästa gång? 

HockeyMadde vet inte om vi ska träffas. Vi skulle träffats 2006 men det blev inte av


- Är du nära vän med nummer 23?
Helle ja absolut. En gammal klasskompis

- Har du gått på bio med nummer 4?
Anna M nej det har jag inte

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Karin A som vän ja :)


- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Anni vi pratar inte så mycket..slams etc


- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Bibi ja absolut om jag träffade henne. Hon bor i Estland


- Vad har du och nummer 24 för relation?

mina föräldrar..den är rätt bra


- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?

Ida tja umgås, resa whatever

- Vad är det bästa med nummer 8?

Millan, åka på hennes slamträff var sommar :)

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Sofi ja vi fikar varannan vecka

Kommentarer
Postat av: Susanne A

FAn va taskigt! Jag är ju inte ens med..... ;OP

2008-09-29 @ 20:28:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14256

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0