Mer listor

Susanne gillade att läsa listor så här får hon en till:)
Det händer inget annat i mitt liv nu.
Jag ska också göra den här listan nu. :)

01. Stänger du av mobilen när du sover?
nej

02. Vem såg dig senast naken?
Ingen aning

03. Hur såg du ut på högstadiet?
joggingbyxor, stora glasögon med smurfar, pudelpermanent

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Yngre än mina 53 antar jag..ha ha förhoppningsvis inte tantstil

05. Hur var du på dagis?
gick aldrig på dagis. Var hos 2 dagmammor. hos den ena lekte jag bara med killarna och spelade King Kong

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Lojal. Jag JOBBAR!!!!!

07. Har du celluliter?
Ingen aning. Vem bryr sig?

08. Biter du på naglarna?
Nej de börjar bli långa och fina

09. Har du något handikapp?
Ja glasögon och  smärre whiplash

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Nej inte direkt

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Finns han/hon/den/det?

12. Svär du?
nej

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
trevlig och trevlig, jag öppnar inte

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
1

15. Tror du på utomjordningar?
nej

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
fisk

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
kött

18. Har du blivit arresterad?
Nej.

19. Ljuger du?
Det händer säkert

20. Har du kysst en polis?
Nej.

21. Är du rädd för Securitasvakter?
nej

22. Har du någonting att dölja?
Säkert? Men inget jag kommer på nu?

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar

24. Är du / har du varit gift?
nej

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
nej skulle inte bergära det från honom heller

26. Kan du laga cyklar?
nej

27. Kan du fixa med bilar?
Nej nej.. kan inte ens tanka ha ha

28. Brukar du köra om?
Det händer

29. Kan du baka bröd?
Ja.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Ja självklart

31. Vilken tvserie skulle du helst leva i?
Våra bästa år..tjäna massa pengar utan att jobba

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mpnga listor blir det:-) Fattade inte fråga 25. Det är väl han som inte ska begära att du ska hämta honom? Läste du frågan tvärtom? Kram

2009-01-27 @ 17:42:27
Postat av: Adore

Haha glasögon med smurfar låter som en hit! :D

2009-01-27 @ 22:37:45
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com
Postat av: hvpim

Nej jag har inte läst frågan fel. jag bara menade att jag aldrig skulle begära att han skulle hämta mig klockan tre heller

2009-01-28 @ 13:42:51
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Carita

Jag snodde listan :)

2009-01-28 @ 15:44:21
URL: http://blacklion.blogg.se/
Postat av: Susanne A

Så snällt att du postar fler listor enbart för mitt höga nöjes skull! ;OP

2009-01-28 @ 19:04:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14256
Postat av: Maria Sjöden

Kul lista kanske snor den=)

2009-02-04 @ 11:24:30
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0