Helgen

I fredags var jag och Susanne nere på stan och mötte upp Camilla som var i stan över helgen. Vi gick på puben "Pipes of Scotland" och skulle bara sitta där i en timme...det blev fyra:)

Igår hade jag en slapp sportdag i sofffan. Först vann HV över Frölunda och gick till smfinal och sen var det Sverige som spelade 0-0 mot Portugal.

Idag var slamtjejen Carita här över dan. Vi satt mest och slappade och sen åkte vi ner till MAX och åt och efter det passade jag på att handla på MAXI när vi ändå var nere i stan. Men det var en skoj dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tiden går som bekant fort när man har trevligt :D



Då jag är nyfiken i en strut så undrar jag vad "slam" betyder? Har sett att du använt det ordet flera ggr å jag har ingen aning om vad det betyder? :/



2009-03-29 @ 21:29:37
Postat av: sajbersonja

Kul med besök av Carita

2009-04-01 @ 10:57:02
URL: http://sajbersonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0