Min hals

För ett par veckor sen fick jag problem me dmin hals. Den svullnade upp och var väldigt obehaglig. Jag gick till läkare och fick anitinflammatoriska tabletter som jag åt i två veckor. Dessutom tog de blodprover. 

Nu två veckor senare är den fortfarande knäpp så jag var hos läkare ännu en gång. De tog nya prover på sköldkörteln och sen fick jag nya inflammationsdämpande tabletter som jag ska äta i två veckor. Blir inte det bättre får jag återkomma efte rnyår. Nu tror de jag har någon stor muskelinflammation i bröst och hals....

Kommentarer
Postat av: Susanne A

Krya på dig vännen :)

2011-12-16 @ 22:40:57
Postat av: Duktiga Tjejen

Ursh, krya på dig!



Sedan ang. Din kommentar att det inte händer så mycket i ditt liv... Så är det ju. Man får själv se till att de händer saker. Man flyttar, man reser, man kastar sig ut i det okända. Om man VILL att det ska hända saker alltså. Det är ens eget ansvar att skapa sitt eget liv :)

2011-12-19 @ 12:00:13
URL: http://Duktigatjejen.blogspot.com
Postat av: Duktiga Tjejen

...Fast jag köper ändå inte riktigt det du skriver. Jag fattat såklart att jag tjänar rätt bra och därmed kan resa, men jag har många gånger tjänat extremt lite (tex som student) och ändå rest. Däremot har jag då fått bo i en liten sketen lägenhet eller som inneboende för att ha råd. Vad jag menar är att man inte ska låta sånt hindra än om man LIDER av det. Om du har vänner som inte vill ses så ofta som du - kanske dags att skaffa nya? Kanske byta stad? Gå en utbildning som ger bättre betalt jobb? Åka som volontär till Afrika eller på språkkurs utomlands? Alla sånna möjligheter finns för alla i Sverige om man VILL att det ska hända saker. Om man inte vill det är det ju en annan femma. Jag har kastat mig handlöst ut i livet SÅ många gånger och oxå fått ta enorma smällar, inte haft råd med någonting och mått asdåligt, men det har inte direkt varit innehållslöst. Ibland är det vid smärta man som bäst känner att man över, speciellt efteråt. Vad jag menar är: du har faktiskt den kontrollen över ditt liv, och kanske kan du ta obetald semester i januari? Det ska jag göra i februari. En hel månad. Noll spänn. Men jag sparat inför det och är extremt ekonomisk, vilket jag tror att du också är.

2011-12-19 @ 16:36:36
URL: http://Duktigatjejen.blogspot.com
Postat av: Duktiga Tjejen

Jäkla iphone. Den ändrar orden! Ska bl.a. Stå "...vid smärta man bäst känner att man LEVER". inte över. Och några en har råkat bli än. Suck.

2011-12-19 @ 16:38:31
URL: http://Duktigatjejen.blogspot.com
Postat av: Lovisa Wager

Du får krya på dig. Hoppas att du blivit bättre i halsen.

2011-12-20 @ 21:45:36
Postat av: Heidi

Hoppas du kryat på dig ren! Roligt att du kollade in min blogg! Välkommen åter!

2011-12-27 @ 16:03:45
URL: http://haba-heidis.blogspot.com/
Postat av: Volontär utomlands

Lovely inlägg!

Håll det upp ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0