vill någon köpa min mage?

Den bråkar i omgångar och just nu har den bråkat ett tag och just nu är det i mest laget. Imorse mådde jag så illa (vilket jag har fobi för) så jag höll nästan på att sjukanmäla mig. gjorde det inte eftersom jag vet att det beror på tarmarna och inte någon sjukdom. Det gick över efter att sprungit på toa en gång till. Men bara för att jag var tvungen att spendera halva morgonen på toa hann jag knappast äta frukost.

Frukosten är det viktigaste målet för mig så nu sitter jag på jobbet hungrig, trött(kan inte dricka kaffe för då bråkar magen ännu mer) och med tarmar som jobbar så det gör ont....gahh....

Kommentarer
Postat av: Susanne

Dumt att du inte hann med frukosten. Jag vet hur du tänker, men du kunde ju gjort i ordning frukost och tagit med dig även du hade kommit lite för sent till jobbet. Jag tror ingen hade blivit arg på dig. Du kunde ju bara sagt att du försov dig :) Hoppas att du snart får ordning på magen din. Tycker verkligen synd om dig. Kramizar

2011-07-21 @ 16:15:05
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Duktiga Tjejen

Ursh, stackars! Något måste det ju vara... Har de testat alla basicsaker som gluten, laktos och andra allergier? Har du testat laktosfritt?



Grattis till tillsvidareanställning på bemanningsföretaget oxå, Gud va skönt! Jag har samma nu från 1 juli då jag gick över från företaget till bemanning. Har förlikat mig mer med det nu, det finns ju rätt goda chanser att skaffa ett annat uppdrag i framtiden... Återigen: stort grattis!

2011-07-29 @ 23:36:07
URL: http://Duktigatjejen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0