Ang lösen på blogg

Jag funderar fortfarande på den bästa lösningen(ja jag vet att det är mycket grubblerier för en liten skitsak).

Det H och S sa att sätta lösenpå denna bloggen var ju en smar tide men då "förstör" jag ju lite iden med denna. Jag skapade denna för att ha en öppen blogg.nu har jag inte så många läsare utanför vänner och slamtjejer som jaghade hoppats på så det kanske inte gör någonting. Dessutom var denna tänkt som en bildblogg och ingen text..å andra sidan är väl text och förklaringar kanske intressantare än bilder och frågan är hur intressant det skulle vara med tåv bloggar..om folk skulle läsa båda eller välja en..

Och frågan är om det jag skall skriva egentligen behöver lösen mer än att det kommer vara personligt för mig..

Nåja jag kanske testkör med en del så om ni inte få lösen på en gång så kommer det till alla som sagt att de vill ha..

nåja

Kommentarer
Postat av: Hanna

Som sagt, vill gärna följa dina tankar och så !!

2008-10-23 @ 12:11:59
URL: http://oliversmamma.blogg.se/
Postat av: Carita

Vill med gärna följa dina tankar och så...

2008-10-23 @ 16:37:14
Postat av: The Master

Lösenord kan du alltid ta bort, men vem vet du kanske har några hemliga läsare som vill ledsna..

Postat av: sajbersonja

Du har ju bilddagboken också. Där kan du faktiskt länka och hänvisa folk dit. Där behöver du ju inte ha lösen. Utan bara visa bilder och inte så mkt text. Här kan du ju fortsätta att visa bilder och sen mkt text om du vill det. Nästan smidigare än om du skulle börja med en ytterliggare en blogg för bloggandets skull...

2008-10-28 @ 15:44:37
URL: http://sajbersonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0