Det är inte meningen att jag ska ha någon lycka inte

Fick uppdraget att boka biljetter till U2 på Ullevi...jag ska aldrig mer ta det uppdraget.. mitt internet och dator är inte gjord för det...först kom inget internet upp. När det väl gjorde det efter fem minuter var klockan redan 9 och därmed hamnade jag i världens längsta kö..."mer än 15 minuters kö för dig" TACK..det lät ju inte så farligt... sen höngde sig datorn ett antal gånger.. nu har jag stått i kö i 80 minuter och har inte ens kommit in på Ticknets sida..och telefonen ska vi ju inte ens tala om...nästa gång åker jag ner till turistbyrån och köper genom dem..
nåja jag får väl hoppas på att det går lokala bussresor även till denna konsert


Kommentarer
Postat av: Maria

Jättesnälla U2 ställer upp och gör en extrakonsert på Ullevi den 1 augusti.

Hoppas att du lyckas att få biljetter till den.

2009-03-13 @ 11:05:40
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: Susanne

Otur tjejen!

2009-03-13 @ 15:58:32
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0