Min helg

Jag var ju hemma hos mina föräldrar i helgen och det var trevligt att komma bort och få lite sällskap. Med tanke på hur dagarna innan var och hur jag mådde så var jag glad över att slippa sitta själv just den här helgen.

Min mor jobbade hela helgen så jag fick umgås med mina far. På lördan var vi på stan och shoppade. Sen åkte vi till Förmedlingscentralen i Tyringe. Sammanlagt blev det lite kläder:


Mysbyxor på re
Skjorta till jobbets julfest
Grön tröja me dluva på barnavdelningen(strl 170)
Beige kofta med skärp från barnavdelningen(strl 158)

Sen fikade jag med mina bästa vän Linda. Vi hade inte setts på ett halvår och inte hunnit fira heller. Nästa gång jag åker hem ska vi fira att vi kännt varann i 30 år. Saknar min lilla "syrra".
På kvällen åt min far och jag kräftor och hejade på HV

På söndan så var vi på Trästället i Skyrup och kollade runt lite. De hade julmarken och byggt ut jättemycket nu så det var stort!! Dessutom hade de öppnat fin restaurang som vi åt våfflor på:) MUMS.

Tåget ner var försent så nu får jag en till-godo-biljett till. Det komiska var att den biljetten ner var betald med just en till-godo-biljett. På perrongen stod jag och pratade med två galna män som också brukar fastna på Nässjö central...SJ är  inte riktigt att lita på...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Koftan var jätte snygg

2008-11-18 @ 21:36:42
Postat av: Susanne A

Alltid skoj med nya kläder. Koftan är snygg och så även skjortan!



Av någon anledning är mina tåg nästan ALLTID i tid. Jag kan inte förstå att du råkar ut för förseningar om och om igen?

2008-11-19 @ 23:22:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14256
Postat av: Linda C

Tycker det är lustigt att många som klagar på SJ, det är sällan som jag har råkat ut förseningar och inga större 10-15 minuter bara. I helgen blev det visserligen 25 minuter.

2008-11-22 @ 09:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0