Det händer lite

Torsdag : Jag och Sofi tog vår sedvanliga varannanveckas fika med en hel del prat . Allltid skoj.


Fredag: Jag mötte upp Angelina vid 18. vi gick på After work på Karlssons. De har dock fått ny ägare så det var dyrt, dålig musik och väldigt mycket äldre. nästa gång blir det Olearys. Efter att har varit där en timme och ätit lite av deras bufeemat så blev vi sugna på kaffe och satte oss på ett kafe och drack varsin kopp. Vid 24 gick vi till bion och såg "luftslottet som sprängdes" och den var bra. Kaffe är dock inte bra attd ricka då jag var tvungen att springa på toa mitt i filmen :(

Lördag. Jag åkte ner till loppisen..sent som vanligt gick på stan och köpte present och sen åkte jag till min kusin som fyllde år och därmed skulle ha presneten. Vi åt en mycket god marängtårta med hallon och drack kaffe och satt och tjötade lite.

Söndag: Igår mötte jag upp Hanna på a6. Det var evigheter sen vi sågs verkligen så det var skoj.- Vi drack också kaffe och sen gick vi en runda bland alla andra julhandlande människor. Köpcentrum i juletider rekommenderas inte..men mysigt var det att ses iallafall

Kommentarer
Postat av: Annaluna

Roligt! :)

2009-12-08 @ 14:29:29
URL: http://annaluna80.blogspot.com
Postat av: Maria Sjöden

mm.. folk brukar tro att jag är sjuk eller trött när jag är osminkad. Har så bleka fransar

2009-12-08 @ 17:53:46
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com
Postat av: Jessica

Låter som att du haft en mysig vecka. :)



Ja, det är alltid mysigt att umgås lite med vänner.

Usch ja, ständigt denna ångest över pengar. jobbigt. men om du inte har råd så tror jag faktiskt att din omgivning förstår det. sen kan man ju alltid fixa billiga personliga presenter. typ baka eller göra julgodis och ge bort. tanken som räknas.:) scrappar inte du? kan ju göra ett personligt fotoalbum eller så..:)

Fick veta idag att jag får lönen den 23e så det lär bli panikshopping big time! :/



Ingen fara med kommentarerna, sånt kan ju hända alla hehe. Jag är inte heller så bra med tekniken. ;) Dessutom är det inte nåt kommentarstvång. ;D Kram

2009-12-08 @ 23:03:59
URL: http://fliiingan.blogg.se/
Postat av: Susanne

Gött att se att det är fler än jag som har fullt upp :O)



Svar: Ja, en drös människor blir vi på lördag, om bara MRs äldsta son håller sig frisk. Fast det blir nog MR, jag och två barn som bakar pepparkakor. Resten hittar nog glögg och jullgodis mer intressant ;O)

2009-12-09 @ 07:38:06
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Hanna

Roligt med fullspäckat schema för dig kompis.

2009-12-13 @ 09:37:30
URL: http://oliversmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0