2009

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Såg U2
.
2.Höll du några av dina nyårslöften?

Ger inga
.
3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Sara blev ju..inte för att vi umgås..

4. Dog någon som stod dig nära?

En god vän till familjen
.

5.Vilka länder besökte du?

Jag var en hel dag i DanmarkJ Däremot reste jag en del i Sverige. Hjo. Visingsö, Värmland, Halmstad, Laholm, Göteborg etc


6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
JOBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt
,
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag äntligen fick akassa efter att ha bråkat med dem i 8 månader
.
9. Största misstaget?
hrmm
.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Första veckan i september var jag sjuk. Sen stukade jag ju höger hand i Flumeriden på Liseberg :P
.
11. Bästa köpet?
Mitt nya golv blev bra
.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Räkningar och mat
.
13.Gjorde någonting dig riktigt glad?
sommaren var skoj J
.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
upptäckte La Nana som är grymt bra.
.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare än 2008 iallafall
.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Promenerat.
.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
slappat
.
18. Hur tillbringade/tillbringar du julen 2009?
I Nässjö som alltid
.
19. Blev du kär i år?
Inte i år heller

20. Favoritprogram på TV?
”Våra bästa år” J
.,
21. Bästa boken du läst i år?
absolut Camilla Läckbergs ”fyrvaktaren” Läste de sista 250 sidorna på en gång
,
22. Största musikaliska upptäckten?
Helt klart Spotify, bästa bästa!
,
23. Något du önskade dig och fick?
Färgpatroner så jag slapp köpa själv
,
24. Något du önskade dig men inte fick?
jobb, utalandsresa
,
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Det inföll samtidigt som mors dag så vi slog ihop det med middag på restaurang med en del släktingar. .
,
26.Vad fick dig att må bra?
Sommarens alla resor.
,
27. Vem saknade du?
Ingen speciell.
,
28. De bästa nya människorna du träffade?
Lärde känna Camilla, Cecilia och Anna som alla verkar vara bra mäniskor.


Kommentarer
Postat av: bitte

Har en tävling på min blogg om du är intresserad. Tävlar ut lite smink

http://www.lovemercury.se/2010/january/tavling.html

2010-01-07 @ 21:25:23
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Sacaka

Kul å läsa om ditt år :)

2010-01-07 @ 22:29:31
Postat av: Annaluna

Kul att läsa!

Och där det står Spotify är det länkat till min blogg, hehe...

2010-01-09 @ 11:12:00
URL: http://annaluna80.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0